دوباره از نو
مینویسم...
در شبی که دلها لبریز باران است،
از دلی که ابرهای سیاه بیباران آن را پوشاندهاند،
مینویسم.
مینویسم و میبارم...
باشد که دانهای خواب آفتاب را دیده باشد
و شوق روییدن را در سر پرورانده باشد،
دوباره از نو مینویسم.
من به آرزوم رسیدم!...ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82
حضرت آقا: اگر فردی بخواهد اصلاح شود، باید گناه و عیب خود را بپذیرد و در پیش خود و خدا، به آن اعتراف کند.
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81
و نَحنُ اَقرَبُ الیه مِن حَبلِ الوَریدِ
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80