غرور دوست داشتنی!

خرید بک لینک

حالا برای لحظهای آرام میشوم

ساعات خوب زندگیام در حرم گذشت...

[سیدحمیدرضا برقعی]


حس قشنگی است!

اینکه بدانی یک آقای مهربان که تو را بهتر از خودت میشناسد، به قلبت نگاه میکند و حاجاتت را میخواند... و تو دلت قرص میشود که او حواسش به تو هست...



من به آرزوم رسیدم!...

ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 15 خرداد 1399 ساعت: 16:31

صفحه بندی