حالا برای لحظهای آرام میشوم
ساعات خوب زندگیام در حرم گذشت...
[سیدحمیدرضا برقعی]
حس قشنگی است!
اینکه بدانی یک آقای مهربان که تو را بهتر از خودت میشناسد، به قلبت نگاه میکند و حاجاتت را میخواند... و تو دلت قرص میشود که او حواسش به تو هست...
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102