
سحر نم نم باران صدای دلنشین اذان خدایا ممنون بابت اینهمه زیبایی!...
ادامه مطلب
باز دلتنگ دلتنگی هایم شدم!پاییز است دیگر... وزش بادxa0 قدم زدن در هوای پاییزی خش خش زیرپا گذاشتن کهنگی ها و ... و ... و عاشق ترم می کند! می نشینم روی صندلی تنهایی ناخودآگاه چشمانم را می بندم و لبخند بر لبانم می شکفد! رویای شیرین تو در سرم می چرخد! تویی که نمی دانمت...! پ.ن.خدایا ممنون بابت آفرینش پاییز! خدایا ممنون! بی نهایت ممنون...! بابت همه چی...!xa0 ...
ادامه مطلب