پاییز است دیگر...

خرید بک لینک
باز دلتنگ دلتنگی هایم شدم!
پاییز است دیگر...
وزش باد
قدم زدن در هوای پاییزی
خش خش زیرپا گذاشتن کهنگی ها
و ... و ... و
عاشق ترم می کند!
می نشینم روی صندلی تنهایی
ناخودآگاه چشمانم را می بندم و لبخند بر لبانم می شکفد!
رویای شیرین تو در سرم می چرخد! تویی که نمی دانمت...!


پ.ن.خدایا ممنون بابت آفرینش پاییز! خدایا ممنون! بی نهایت ممنون...! بابت همه چی...!


من به آرزوم رسیدم!...

ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز است دیگر, نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:22

صفحه بندی