باد می وزد
و برگ های زرد تنهایی ام را به اینسو و آنسو میکشاند
تو را می شنوم
که دور میشوی
هی دور و دورتر
و میان هیاهوی شهر گم میشوی
دیگر نمیشنومت
من گم کرده امت
قلبم را هراس و دلهره پر می کند
و ذهنم از نبودنت لبریز می شود...
پ.ن. عاشقت میشم دوباره عاشق اونی که نیست...
من به آرزوم رسیدم!...
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت: 7:54