داشتم کتاب آیین زندگی رو مطالعه میکردم که این جمله نظرم رو جلب کرد:
«اسلام یکایک انسان ها را دارای شخصیتی مستقل دانسته، فرد را مسئول می شناسد و تقلید کورکورانه را عامل گمراهی عده ای می شمارد»...
فکر کنم لازم باشه در ارتباط با افراد برای خودم یه سری محدودیت ها قائل بشم! چرا همش باید تابع جمع باشم جمعی که نظرشون کاملا مخالف نظر من و مخالف قانونه! وقتی همه دارن میرن تو چاه چرا منم باید باهاشون برم؟! تو این مدت شدیدا فکرم درگیر یکسری مسائل مزخرف و آزاردهنده شده که نمی ذاره وظیفه ی اصلیم رو به درستی انجام بدم و احساس میکنم دارم از اهداف و آرزوهام دور میشم! تا دیر نشده باید کاری کنم...!
یه عده هستن که همیشه فکر میکنن داره حقشون خورده میشه و در همه حال آماده ی تظاهرات و شورشن! در این راستا ادب و فرهنگ و انسانیت رو زیرپا گذاشته و به اعتراض خودشون بدون توجه به طرف مقابل ادامه میدن! شدیدا باید از اینجور آدما دوری کنم! من خودم میتونم تشخیص بدم کجا داره حقم خورده میشه و در اون صورت اقدام لازم رو انجام میدم و نیاز به همراهی با همچین جمعیتی ندارم!
یه عده دیگه هم هستن که نه میدونن ادب و فرهنگ چیه و نه سعی دارن اونارو کسب کنن! این قبیل افراد مبتلا به شوتیسم هستند!! و معمولا آدمای نژادپرستی هم هستن که قوم و قبیله و نژاد خودشون رو برتر از دیگران میدونن و همیشه با یه روشای خنده داری میخوان اونو برای دیگران به اثبات برسونن! درکل این قبیل افراد قدرت زیادی ندارن، فقط حرص آدمو درمیارن! همین...
یه عده هم هستن که به خاطر محدودیت هایی که تو زندگیشون داشتن همیشه سعی دارن دیگران رو از اهدافشون منصرف کنن... اینا افرادی هستن که مدام سرکوب شدن و وضعیتشون واقعا تاسف بار و ترحم برانگیزه! من هم لازم میدونم از این افراد تا میتونم خودمو دور نگه دارم و کاری به حرفا و کاراشون نداشته باشم و به قول معروف از این گوش بشنوم و از اون گوش بیرون کنم
برای زندگی در یک اجتماع و رفع نیازها لازمه با همه افراد اون اجتماع ارتباط داشته باشم اما با خیلیاشون از دوووور....!
پ.ن. #خوابگاه #دانشگاه #تفاوت_های_فردی
بهترین خودت باش
من به آرزوم رسیدم!...
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: تفاوت های فردی,تفاوت های فردی دانش آموزان,تفاوت های فردی چیست, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: سه شنبه 9 آذر 1395 ساعت: 18:04