امروز بوی خاک باران خورده می دهد
صدایی جز سکوت شنیده نمی شود
... گاهی باد می وزد
و برگ های خشک خاطرات کهنه را برزمین می ساید
شهر آرام است!
شاید مردمانش خفته اند؟! شاید هم مرده؟!
من تنهایم! ...و کمی خسته...!
قلب من اما به مانند عقاب...
به مانند نهنگ...
بلند پرواز و بزرگ است.
من هرگز به مرگ دل نمی بندم ... به سکون ...
... هنوز نرگس های سپید و زرد باغچه کوچکمان نفس می کشند
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: فقط کمی خسته ام, نویسنده: بازدید: 84