«آدمی را آدمیت لازم است»
زنگ هنر بود ... کلاس دوم یا سوم راهنمایی ... این جمله رو باید با خط خوش نستعلیق می نوشتیم، و من تمام تلاشم این بود که این جمله رو هرچه زیباتر بنویسم و نمره کاملشو بگیرم ... اما غافل از معنی عمیقی که پشت این جمله نهفته است!
حالا درکش میکنم! ... چقدر آدم بودن و آدم موندن سخته! ... افسوس که چقدر آدم نماها زیاد شدن! جالب اینجاست که همین آدم نماها هم در یه زمینه هایی به طرز شگفت آوری هشیارن یا شاید هم خیلی خواب! و اونم اعتراض و شکایت نسبت به شرایط جامعه و... است و جالبترش اینه که اینها هرآنچه در آسمانها و زمین هستو مقصر میدونن ...و غافلن از اینکه مشکل اصلی خودشونن! آهـ..
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: فریاد زیر آب,فریاد,فریاد مورچه ها,فریاد شجریان,فریاد نیمه شب,فریاد زیر آب داریوش,فریاد به انگلیسی,فریاد چت,فریاد عشق,فریاد مازیار, نویسنده: بازدید: 89